Naam:
bettywandeltenfietst.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Hallo, wat leuk dat je wat meer over mij wilt weten, tenminste daar ga ik vanuit omdat je hier op deze pagina bent. Mijn naam is Betty (70 jaar) en ik ben getrouwd met Bé. Wij wonen in Hardenberg aan de Vecht en in onze vrije tijd lopen wij best veel kilometers in de natuur. Met het lopen van het Pieterpad is onze gezamenlijke hobby pas echt begonnen.

Al sinds jaar en dag bewaar ik alle foto's op een externe harde schijf, maar aangezien hier geen teksten bij staan, is het dus eigenlijk zomaar een verzameling foto's. Een tekst die bij een foto of een reeks foto's hoort, maakt het allemaal wat prettiger. Omdat ik vaak slecht een bepaalde gebeurtenis kan terugvinden is het idee van een website ontstaan. Nu Blog ik over allerlei gebeurtenissen, maar het wandelen en het fietsen is en blijft de hoofdmoot.
​
Pensioen:
In 2015 ben ik een B&B begonnen. Deze bevindt zich zowel aan het Pieterpad als aan de Vechtdalpad. Deze routes zijn ook te fietsen. Vrienden op de Fiets zijn ook mee dan welkom. Meer info is te lezen op de website  bedandbreakfasthardenberg.nl of bedandbreakfasthardenberg.eu en natuurlijk zijn we ook te vinden op Facebook: facebook.com/bedandbreakfasthardenberg

Like de pagina, dat zouden wij erg leuk vinden.

​Gastenboek:
​We zien jouw reactie waar dan ook op deze website graag tegemoet. Heb je op- of aanmerkingen over de website, een wandeling of fietstocht, dan kun je dat schrijven in het gastenboek. Alle tips zijn ook welkom.

Bezochte landen

Ik heb 18 landen (8%) bezocht:

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.